poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Nominacje:



The Versatile Blogger Award


Tę nominację otrzymałam od Lays, której bardzo bardzo dziękuję ;)
Regulamin :
- należy podziękować nominującemu,
- pokazać nagrodę na swoim blogu,
- ujawnić siedem faktów o sobie,
- nominować wybrane przez siebie blogi oraz poinformować ich autorów o nominacjach.

            7 faktów o mnie:
- Noszę okulary, które sprawiają, że wyglądam na mądrzejszą. Chyba :D 
- Uwielbiam książki. 
- Kocham czekoladę, jestem od niej uzależniona. 
- Chciałabym wydać własną książkę
- Jestem wiernym kibicem skoków narciarskich i siatkówki. ♥
- Czasem nie umiem się zdecydować, brak mi zdecydowania i pewności siebie. 
- Uważam, że w pisaniu wciąż popełniam makabryczne błędy. Wciaż chciałabym więcej wiedzieć i mieć więcej pomysłów, no i weny

Nominuję: 
- Mrs.M
- Salvio Hexia
- La Tua Cancante
- Amy
- Gisia
- Luthien
- Alexis Nott
- Magda Wawrzynek
- Katarzyna Pisze
- Dramione True Love
- Synthia Black 
  
Otrzymałam także nominację Liebster award od Never, której bardzo dziękuję za to wyróżnienie ;)

The Liebster Blog Award 


Moje odpowiedzi: 
1. Czy kiedykolwiek podałabyś swoje szczegółowe dane osobie poznanej przez internet?
- Nie, jeszcze zaciągnie na mnie kredyt i co wtedy? hehe Przezorny zawsze odpowiedzialny. 
2. Ile lat miałaś, gdy zaczęłaś blogowanie?
- Miałam 18 lat, w czerwcu. 
3. Jakie jest twoje życiowe motto
- Nie mieć a być, czyli nie ważne ile się ma, a ważne jakim się jest człowiekiem. 
4. Czy interesuje cię polityka?
- Nieeee, najlepiej by było aby prezydentem i premierem zostały kobiety.
5. Doświadczyłaś kiedykolwiek nudy w wakacje?
- Czasem się zdarza ale i to jest potrzebne. 
6. Lubisz horrory? Jakiś tytuł konkretny?
- Hmm, nie oglądam za często ale ogólnie rzecz biorąc przychodzi mi jeden tytuł : Egzorcyzmy Emily Rose ;) 
7. Jak wiele zrobisz dla osoby, którą prawdziwie kochasz?
- Wszystko. 
8. Czy mogłabyś w przyszłości zostać typową panią domu? 
- Nie choć uważam że się nadaję., Umiem robić wszystko w domu, sprzątać gotować ale chciałabym się rozwijać, pisać, dobrze wyglądać. :D 
9. Uważasz siebie za osobą raczej twardo stąpającą po ziemi, czy wręcz odwrotnie?
- Jestem twarda, przynajmniej tak mi się wydaję. Są chwilę zwątpienia ale nigdy się nie poddaję. 
10. Masz jakieś sekretne miejsce, do którego się udajesz w chwilach słabości? 
- Cmentarz lub po prostu zamykam się w pokoju i próbuje wszystkie swoje emocje przenieść na papier. 

Moje pytania: 
1. Jakie jest twoje największe marzenie? 
2. Ulubiona piosenka? 
3. Co lepsze Dramione, Sevmione, Hinny, Drarry? I Dlaczego? 
4. Uprawiasz jakiś sport? 
5. Czy gdybyś miała wydać ksiażkę to nazwałabyś ją swoim imieniem i nazwiskiem czy podała swój pseudonim blogowy? 
6. Ulubiona książka? 
7. Co ci skłoniło do utworzenia bloga o takiej, a nie innej tematyce? 
8. W jaki sposbób spędzasz wakacje, w bardziej aktywny czy leniuchujesz?
9. Czy czegoś żałujesz? 
10. Ulubione danie? 

Nominuję blogi te same co powyżej: 
- Mrs.M
- Salvio Hexia
- La Tua Cancante
- Amy
- Gisia
- Luthien
- Alexis Nott
- Magda Wawrzynek
- Katarzyna Pisze
- Dramione True Love
- Synthia Black 
  

PS Jeszcze raz dziękuję. 





8 komentarzy:

  1. Hej.:)
    Ja w zasadzie to nie bawię się w te nominację, ale odpowiem Ci w komentarzu na pytania.:) Mam nadzieję, że mi to wybaczysz.:)

    Liebster Blog Award:
    1. Moim największym marzeniem jest spotkanie pewnej osoby, której już nigdy nie zobaczę.
    2. Nickelback - Lullaby, Sia - Chanderlier.
    3. Ło matko, to żeś pytanie zadała. Według mnie najlepsze jest Dramione - dwójka ludzi, których dzieli wszystko. Historia, która nie została jeszcze opowiedziana. Podoba mi się też Drarry - bo to taka nowoczesna wersja Romea i Julii, jak mawia mój przyjaciel. Hinny nie lubię, bo jakoś nie mogę zrozumieć Ginny, która ugania się za chłopakiem przez całe swoje życie. Do Sevmione nic nie mam, ale no jest to parring wzbudzający kontrowersje.
    4. Czasem jeżdżę na rolkach, rowerze. Okazjonalnie pływam, gram w siatkówkę i badmintona.:)
    5. W tym momencie? Wydałabym ją pod swoim nazwiskiem, ale umieściłabym gdzieś swoją blogową nazwę. Bez bloga nie byłoby mnie jako autorki.
    6. O matko, trudno wymienić. Na pewno Trylogia Pięćdziesiąt Odcieni (Grey <3), Trylogia Czasu, Tożsamość Anioła, Delirium, Harry Potter. Jest wiele książek, które ubóstwiam i naprawdę trudno wybrać mi tą jedną jedyną.:)
    7. Zakończenie losów Hermiony w ten sposób. Pamiętam, że jak przeczytałam końcówkę Pottera to rozczarowanie wzięło górę. Jak można połączyć Hermionę z Ronem? Przecież oni w ogóle do siebie nie pasują. Jakiś rok temu wpadłam na Dramione i pochłaniałam wszelkie blogi, opowiadania jakie tylko znalazłam. Później stwierdziłam, że czemu by nie stworzyć swojej wersji wydarzeń. I tak jakoś wyszło, że katuje ludzi swoją twórczością.
    8. Ja wolę formę opierdalingu, ale niestety nie mam na to czasu.:(
    9. Żałuję wielu rzeczy, bo mam świadomość, że zawaliłam wiele spraw, przez które pewne rzeczy mogły potoczyć się inaczej.
    10. Aktualnie leczo.:)

    The Versatile Blogger Award:
    - Mam czarnego kota, którego nazwałam Pechem.
    - Ubieram się tylko i wyłącznie na czarno, niezależnie od pogody.
    - W gimnazjum przeżywałam fazę emo. Zrobiłam sobie nawet fioletową grzywkę.
    - Uwielbiam chodzić na cmentarz nocą.
    - Jestem niepoprawną romantyczką.
    - Będąc w kinie na Harrym Potterze, płakałam, gdy pokazano śmierć Zgredka.
    - Skrycie kocham się w Josephie Morganie i wiadomość o jego ślubie złamała mi serce, ale Ci...:D


    To chyba wszystko.:) Bardzo dziękuję Ci za nominację.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz że się wtrącę, ale kot nazwany pechem <3 jakie to słodko-mroczno-cudowne ;))

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za obie nominacje :)
    Pozdrawiam,
    L. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za obie nominacje :) w tym miejscu również chciałabym odpowiedzieć na pytania z Liebster Award:
    1. Jakie jest twoje największe marzenie?
    - wyjazd do Ameryki Południowej (dżungla a nie aglomeracja)
    2. Ulubiona piosenka?
    - mam kilka ulubionych piosenek i ciągle ich przybywa
    3. Co lepsze Dramione, Sevmione, Hinny, Drarry? I Dlaczego?
    - Dramione - uwielbiam tę parę, bo są dla siebie stworzeni, a pisanie o tym jest naturalne i nienaciągane
    4. Uprawiasz jakiś sport?
    - regularnie nie; lubię wyskoczyć na rower, popływać...
    5. Czy gdybyś miała wydać książkę to nazwałabyś ją swoim imieniem i nazwiskiem czy podała swój pseudonim blogowy?
    - zdecydowanie imieniem i nazwiskiem
    6. Ulubiona książka?
    - cykl o Harry'm Potterze, 'Weronika postanawia umrzeć' P. Coelho, 'Gwiazd naszych wina' J. Green
    7. Co ci skłoniło do utworzenia bloga o takiej, a nie innej tematyce?
    - czytałam wiele blogów opisujących znajomość Hermiony i Draco i ciągle przychodziły mi do głowy pomysły, których jeszcze nikt nie zrealizował, więc postanowiłam zapełnić ten brak
    8. W jaki sposób spędzasz wakacje, w bardziej aktywny czy leniuchujesz?
    - wszystko po trochu; zdarzają się dni spokojne i leniwe, ale też takie, kiedy nie mam chwili wytchnienia i nie śpię po 24h
    9. Czy czegoś żałujesz?
    - tak ale jest to temat dla dorosłych
    10. Ulubione danie?
    - uwielbiam ryby, brokuły, fasolkę... no i mielone kasztany z bitą śmietaną :D

    na drugą nominację postaram się odpowiedzieć pod kolejnym postem także zapraszam do śledzenia mojego bloga; pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za moninacje

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za nominację! Jeśli jesteś ciekawa, odpowiedzi na zadane przez Ciebie pytania znajdują się na moim blogu z zakładce "Nominacje". :)

    M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej na ogól się w to nie bawię i na kilku blogach już odmówiłam ;)
    Ale jako że twoje blogi czytam od jakiegoś czasu to pozwól, że odpowiem tutaj.
    Bardzo ci dziękuję za obie nominację ;)
    Co do twoich odpowiedzi - z czekoladą mamy ten sam problem :P I też kocham książki:P Tylko jakoś spacery na cmentarzu jakoś mi do poznanej przez blogi ciebie nie pasują - takie delikatny styl i mroczne ucieczki - zaskakujesz :P
    7 faktów o mnie
    - mam 20 lat
    - jestem blondynką
    - studiuje na politechnice
    - uwielbiam oglądać anime i czytać książki
    - mam dwójkę rodzeństwa
    - noszę okulary, ale tylko w domu(czasem na studiach jak już mnie oczy bolą)
    - w blogowym świecie jestem od kilku lat, pod różnymi nickami

    Pytania:
    1. marzenie - dostać list z Hogwartu :P reszta to cele które są do zrealizowania ;)
    2. nie mam jednej zależy od humoru.
    3. Dramione - historie zakazanej miłości zawsze mają największe wzięcie. Mnie się takie najlepiej czyta.
    Sevmione jak dla mnie dziwne, Drarry to już w ogóle nie moja tematyka, Hinny jest mi obojętne ;)
    4. Nie bardzo, czasem coś poćwiczę żeby utrzymać szczupłą sylwetkę, ale sport jakoś mnie nie pociąga.
    5. Pseudonim blogowy, być może kiedyś bym się ujawniła. Ale bardzo sobie cenię blogową anonimowość żeby z niej zrezygnować ;)
    6. Dużo tego saga Potter, Igrzyska Śmierci, saga krwawych(Ann Bishop), Wiedźmin ;) i wiele innych :)
    7. Uwielbiam Pottera i inne Dramione, chciałam stworzyć coś swojego i się sprawdzić. Jak miałam jakieś 14 lat to pisałam coś z Naruto, ale bardzo szybko usunęłam
    8. leniuchuje, czasem coś popracuje ;p
    9. paru sytuacji gdzie byłam czymś zawstydzona;p
    10. Wiele, często eksperymentuje w kuchni i bawię się przepisami ;) Nie mam jednego dania ;)
    ps. jak tylko będę miała chwilę zabiorę się za rozdziały ;) Wybacz zwłokę ale ostatnio mam mało czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobnie jak dziewczyny w komentarzach powyżej nie zajmuję się już nominacjami, ale chętnie odpowiem na twoje pytania :)
    7 faktów o mnie:
    1. Kocham psy i koty.
    2. Wbrew stwierdzeniom wielu ludzi, że jeśli przeczytało się tylko kilka książek, to nie można stwierdzić, że któraś z nich jest lepsza od wszystkich, ja uważam, że to nie jest prawdą. Nie da się przeczytać wszystkich książek na świecie, a ja czuję, że sagi "Harry Potter" nic już nie przebije.
    3. Jestem uzależniona od słodyczy. Poważnie. Potrafię przeszukać cały dom w poszukiwaniu czegokolwiek.
    4. Staram się odchudzać, ale jak na razie słabo mi to idzie i szukam odpowiedniej motywacji.
    5.Nienawidzę kiedy ktoś się na mnie gapi. Zawstydza mnie to. Nie lubię być w miejscach gdzie jest dużo ludzi.
    6. Nie wiem czemu, ale w wakacje rzadko wchodzę na komputer.
    7. Jestem typem lenia, choć nie aż tak jak moja siostra.
    8. Non stop oglądam komedie romantyczne, bo lubię widzieć szczęśliwych ludzi :)
    Miało być 7, ale dorzuciłam jeszcze jeden fakt :)

    Odpowiedzi na pytania:
    1. Zostać czarodziejką i uczyć się w Hogwarcie. No i poznać Toma Feltona. (wiem, że to wszystko nie jest w ogóle możliwe)
    2. Właściwie nie mam ulubionej piosenki. To znaczy ciągle mi się zmienia.
    3. Oczywiście, że Dramione. Według mnie oni powinni być ze sobą w rzeczywistości. Pasują do siebie jak mało kto.
    4. Tylko na w-fie, chociaż do końca wakacji będę ćwiczyć na orbitreku i czasami jadę gdzieś rowerem z koleżankami.
    5. Nie wiem. Chyba podałabym nazwisko. Mój pseudonim dziwnie by wyglądał.
    6. Oczywiście saga "Harry Potter"
    7. Przeczytałam wiele blogów o tematyce Dramione i postanowiłam spróbować własnych sił.
    8. Zdecydowanie bardziej leniuchuję.
    9. Naprawdę wielu rzeczy.
    10. Nie mam ulubionej potrawy. Choć mogę powiedzieć, że nienawidzę mięsa. Obecnie w żadnej postaci, choć zdarzy się, że zjem coś drobiowego. No i umiem piec ciasta.
    Jestem ci naprawdę bardzo wdzięczna za te nominacje :)
    Dramione True Love <3

    OdpowiedzUsuń